Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

friendship.

chejka. :>

*ktoś poprosił mnie o notkę o przyjaźni. a dokładnie mojej z paroma osobami.*
a więc do dzieła: 

1. Klaudia - poznałyśmy się we wrześniu 2011, ale tak na serio przyjaźnimy się dopiero od września 2012 (od tego roku szkolnego siedzimy razem w ławce), uwieeeeelbiam chodzić z nią przed lekcjami do gamy lub lidla, codziennie stara się wysyłać mi besty na fejsie. ogólnie jest zajebista. jak siostra. <3

2. Ola - to samo co u Klaudii, ale my akurat przyjaźnimy się od listopada bodajże (od moich urodzin), kooocham do niej chodzić bo ma fajny pokój i dobrze nam się w nim gada, lubimy się zbijać z pewnego Pana i chociaż czasami nam się "nie układa", bo są takie sytuacje, to bardzooo ją lubię. <3 

3. Dawid - znamy się od września 2011 i jako takiego kontaktu nie mamy, bo nie byłam u niego, ani on u mnie (pod domem się nie liczy) byliśmy raz na mieście i wtedy mnie wkurzył, ale ten fakt pomijam, codziennie zbijamy się z czegoś na fejsie, albo na gadu i ogólnie taka kicia mała. <3 

4. Gabryś - to samo co u reszty, i w sumie nie wiem czy mogę uznać go za przyjaciela, ale gdy mam problem  i jakiś chujowy opis na gg to każe mi pisać co się dzieje (i nigdy nie odpuszcza!), ogólnie jest pojebany i ma coś nie halo we łbie, ale no lubię Ględaka. <3

dodałabym zdjęcia, ale zaraz będą pisać, żebym usunęła więc to bez sensu. XD

ale będzie moje i piosenka, o:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz